Informacija lengvai suprantama kalba

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba

Kas yra Klaipėdos universiteto ligoninė?
Tai yra gydymo įstaiga – didelė ligoninė. Čia dirba daug gydytojų, slaugytojų ir kitų specialistų. Jų tikslas – padėti jums pasveikti.

Kuo ligoninė jums padeda?

Ligoninė padeda jums, kai:

  • Jums skauda.

  • Jums reikia operacijos.

  • Jums reikia patarimo dėl sveikatos.

  • Jums reikia atlikti tyrimus.

Ligoninėje žmonės gydomi, operuojami, konsultuojami. Galima guldyti į ligoninę, galima ir neguldyti. Tai sprendžia gydytojas.

Mūsų ligoninės tikslai:

  • Gerai jumis rūpintis. Norime, kad ligoninėje jaustumėtės saugūs ir gerbiami.

  • Mokytis ir tobulėti. Mūsų gydytojai visada mokosi, kad geriausiai jus gydytų. Ligoninėje dirba ir studentai, kurie mokosi tapti gydytojais.

  • Būti moderniais. Turime naują įrangą, kuri padeda greičiau sužinoti, kas jums yra.

  • Padėti visiems. Norime, kad visi Klaipėdos ir kitų miestų gyventojai galėtų pas mus gydytis.

Ar reikia mokėti?
Kai ligonį draudžia valstybė ir žmogus turi šeimos gydytojo siuntimą arba jam pagalbos reikia skubiai – mokėti nereikia. 

Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?
Užsiregistruoti galima paskambinus telefonu +370 46 410000, internetu.

Negaliu atvykti, kaip pranešti?

Paskambinti telefonu +370 46 410000.

Kur rasti Klaipėdos universiteto ligoninę?
Ligoninę galima rasti Klaipėdoje adresu Liepojos g. 41. 

Paskutinį kartą redaguota: 2026-06-12, 09:05:32