Kas yra Klaipėdos universiteto ligoninė?
Tai yra gydymo įstaiga.
Kokios paslaugos čia teikiamos?
Ligoninėje žmonės gydomi, operuojami, konsultuojami. Galima guldyti į ligoninę, galima ir neguldyti. Tai sprendžia gydytojas.
Ar reikia mokėti?
Kai ligonį draudžia valstybė ir žmogus turi šeimos gydytojo siuntimą arba jam pagalbos reikia skubiai – mokėti nereikia.
Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?
Užsiregistruoti galima paskambinus telefonu +370 46 410000, internetu.
Negaliu atvykti, kaip pranešti?
Paskambinti telefonu +370 46 410000.
Kur rasti Klaipėdos universiteto ligoninę?
Ligoninę galima rasti Klaipėdoje adresu Liepojos g. 41.