Dažniausiai užduodami klausimai
- Titulinis
- Pacientams
- DUK
REGISTRACIJA INTERNETU PER E.sveikata.lt sistemą
REGISTRACIJA TELEFONU +370 46 410000
_____________________________________________
REGISTRACIJA GYDYTOJŲ SPECIALISTŲ KONSULTACIJOMS:
- per pacientų išankstinę registracijos sistemą: https://ipr.esveikata.lt/. Kaip registruotis el.būdu - Kaip registruotis per IPR sistemą?
- paskambinus registracijos telefonu +370 46 410000.
- atvykus į registratūrą viename iš korpusų – Jūra, Kopa, Aušra.
PASLAUGOS TEIKIAMOS:
- su siuntimu gydytojo-specialisto konsultacijai;
- be siuntimo: dėl būtinosios medicinos pagalbos (būklių, kada teikiama būtinoji medicinos pagalba, sąrašas, patvirtintas 2004 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr.V-208); pas dermatologą; sumokėjus už konsultaciją SAM įsakymais patvirtintomis kainomis.
Ambulatorinės paslaugos pacientams teikiamos trijuose korpusuose Klaipėdoje (AUŠRA, JŪRA ir KOPA) bei Palangoje esančioje reabilitacijos ligoninėje.
Ambulatorinių paslaugų centro darbo laikas: I-V 8-17 val.
Esant nepakankamai registracijos laikų pas kai kuriuos gydytojus specialistus, yra sudaryta galimybė registruotis į laukimo eilę – pacientai garantuoti, kad ateityje tikrai pateks pas gydytoją, tačiau registruojantis į laukimo eilę, galima pasirinkti paslaugą, o ne gydytoją.
Norėdami užsiregistruoti į laukimo eilę:
- turėkite elektroninį gydytojo siuntimą.
- atvykite užsiregistruoti į registratūrą arba skambinkite nurodytu registracijos telefonu.
ATVYKUS REGISTRATŪRAI PATEIKTI:
- Asmens tapatybės kortelę arba pasą, asmenims iki 16 metų – gimimo liudijimą.
- Galiojantį privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimą (ES piliečiams).
Negalėdami atvykti į vizitą – būtinai apie tai praneškite. Atsilaisvinę vizitų laikai gali būti pasiūlomi kitiems pacientams, o Jums padedama užsiregistruoti iš naujo.
Jei negalėsite atvykti pas gydytoją, prašome informuoti registratūros telefonu +370 46 410000 kaip įmanoma anksčiau. Atšaukti konsultaciją taip pat galite internetu https://ipr.esveikata.lt/
Vizitas pas gydytoją bus sklandus, jei tinkamai jam pasiruošite. Todėl patartina susidaryti pagrindinių simptomų, sveikatos problemų ar klausimų, kuriuos norėsite aptarti, sąrašą. Rekomenduojame juos užsirašyti.
- Turėkite dokumentus. Vizito metu turėkite paciento asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip pat ankstesnių medicininių tyrimų rezultatus, vartojamų vaistų sąrašą ar kitą medicininę dokumentaciją.
- Nepamirškite siuntimo – įsitikinkite, kad jis yra eSveikata sistemoje.
- Laikykitės nurodymų. Jei gydytojas nurodė atlikti tam tikrus tyrimus ar laikytis specialios dietos prieš vizitą, būtinai laikykitės šių nurodymų.
- Pasirūpinkite patogiais drabužiais. Rinkitės patogius ir lengvai nusivelkamus drabužius, nes gali tekti nusirengti apžiūrai.
Būkite pasiruošę užsirašyti. Turėkite su savimi užrašų knygelę ir rašiklį arba naudokite telefoną užrašams.
Atvykite laiku. Planuokite atvykti 30 min. anksčiau, kad turėtumėte laiko užpildyti reikiamus dokumentus ir nusiraminti prieš vizitą. Jei nešiojate – nepamirškite akinių. Į vizitą nevėluokite. Dėl vėlavimo gydytojas gali turėti mažiau laiko efektyviai atlikti reikiamas procedūras.
Negalėdami atvykti į vizitą – būtinai apie tai praneškite. Atsilaisvinę vizitų laikai gali būti pasiūlomi kitiems pacientams, o Jums padedama užsiregistruoti iš naujo. - Atvykite su lydinčiu asmeniu. Jei dėl vizito pas gydytoją patiriate nerimą, esate garbaus amžiaus, rekomenduojame atvykti su šeimos nariu ar kitu asmeniu, kuris
galėtų Jums padėti prisiminti gydytojo nurodymus.
Norint nemokamai gauti gydytojo specialisto konsultaciją Klaipėdos universiteto ligoninėje visais atvejais, išskyrus dermatovenerelogą, būtinas šeimos gydytojo siuntimas. Siuntimas galioja 180 dienų. Neturint šeimos gydytojo siuntimo yra mokamos.
Konsultacijai pas gydytoją prašome atvykti mažiausiai pusvalandžiu anksčiau ir pirmiausia kreiptis į Ambulatorinių konsultacijų skyriaus registratūrą. Užpildžius reikiamus dokumentus, registratūros darbuotojas nukreips Jus į konkretų gydytojo kabinetą.
Atvykus gydytojo specialisto konsultacijai, būtina turėti:
- asmens tapatybės dokumentą (tinka pasas, asmens tapatybės kortelė, leidimas laikinai (nuolat) gyventi Lietuvoje, vairuotojo pažymėjimas);
- siuntimą, jei jis nėra elektroninis;
- rekomenduojama turėti ankstesnių tyrimų duomenis (pagal galimybes): tyrimus iš šeimos gydytojo, išrašus iš ligos istorijų kitose gydymo įstaigose arba rentgeno nuotraukas – tai suteiks daugiau informacijos gydytojams ir bus galima palyginti ankstesnių tyrimų rezultatus.
Įprastai medicininis išrašas patalpinamas E. Sveikata sistemoje. Tai po konultacijos gali užtukti iki trijų dienų. Jei sistemoje išrašo nerandate arba jums reikalingi tyrimų rezultatai (CD formatu), kita informacija, reikėtų kreiptis į Klaipėdos universiteto ligoninės administraciją. Parašykite prašymą ir siųskite el. paštu kulig@kulig.lt
Prašyme nurodykite, kokios informacijos pageidaujate, savo vardą, pavardę, asmens kodą. Prašymas turi būti pasirašytas. Laiške prisekite savo asmens dokumento kopiją. Ligoninės administracija, gavusi prašymą, susisieks su jumis ir suteiks informaciją.
Skubi neatidėliotina pagalba Klaipėdos universiteto ligoninėje teikiama nemokamai.
Už planinę pagalbą nedraustiems privalomuoju sveikatos draudimu pacientams ir /arba neturintiems siuntimo, gali tekti susimokėti.
Mokamų paslaugų teikimo tvarką Klaipėdos universiteto ligoninėje rasite čia.
Mokamų paslaugų kainyną galite rasti čia.
Visa informacija apie paciento buvimą ligoninėje, gydymą, sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, taip pat visa kita asmeninio pobūdžio informacija apie pacientą laikoma konfidencialia net ir po paciento mirties.
Konfidenciali informacija gali būti suteikiama kitiems asmenims tik turint rašytinį paciento sutikimą, kuriame yra nurodyta tokios informacijos suteikimo pagrindas ir naudojimo tikslai, išskyrus atvejus, kai pacientas medicinos dokumentuose yra pasirašytinai nurodęs, koks konkretus asmuo turi teisę gauti tokią informaciją, taip pat tokios informacijos teikimo mastą ir terminus. Pacientas turi teisę nurodyti asmenis, kuriems konfidenciali informacija negali būti teikiama. Asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems gydant ar slaugant pacientą, atliekantiems paciento sveikatos ekspertizę, be paciento sutikimo konfidenciali informacija gali būti suteikta tais atvejais ir tiek, kiek tai būtina paciento interesams apsaugoti. Be paciento sutikimo teisės aktų nustatyta tvarka konfidenciali informacija gali būti suteikta valstybės institucijoms, kurioms Lietuvos Respublikos įstatymai suteikia teisę gauti konfidencialią informaciją apie pacientą prieš jo valią. Kai pacientas yra praradęs sąmonę ir nėra jo sutikimo konfidenciali informacija gali būti suteikiama paciento atstovui, sutuoktiniui (partneriui), tėvams ( įtėviams) ar pilnamečiams vaikams tik tais atvejais ir tiek, kiek tai būtina paciento interesams apsaugoti. Todėl prieš teikiant informaciją reikalinga išsiaiškinti – ar pacientas yra davęs sutikimą ir koks sutikimo turinys.
Gimdyvei vykstant į ligoninę būtina pasiimti asmens dokumentus, nėščiosios kortelę.
Gimdymo skyriuje gimdyvei gali prireikti:
- Šlepečių, kojinaičių, rankšluosčio, tualetinio popieriaus ar vienkartinių servetėlių, didesnių paketų. Rekomenduojama į Gimdymo skyrių neimti chalato ir naktinių, nes gimdymo metu jie dažnai susitepa.
- Patariama įsidėti vandens, galima mineralinio, lengvų užkandžių.
- Naujagimiui reikia kepurytės, šiltų (geriausiai vilnonių) kojinaičių, sauskelnių ir drėgnų servetėlių, šliaužtinių ir smėlinuko.
Pogimdyviniam skyriuje gimdyvei gali prireikti:
- Higienos priemonių, rankšluosčių (didesnio ir mažesnio rankoms).
- Chalato, naktinių marškinių, liemenėlės maitinančioms, kelnaičių, paketų kojinyčių.
- Naujagimiui reikia sauskelnių, drėgnų servetėlių, kepuryčių (2-3vnt.), apatinių marškinėlių (3vnt.), šliaužtinukų (3vnt.), vilnonių kojinaičių. Nepamirškite pasiruošti rūbelių, kuriais aprengtą naujagimį vešitės namo.
Savo padėkas ar pastebėjimus galite pateikti čia.
Taip pat galite siųsti el. paštu pacientu.gerove@kulig.lt
Taip pat padėkas ar pastebėjimus galite palikti ligoninėje esančiose atsiliepimų knygose (teirautis skyrių administracijos).
Dėkojame už Jūsų nuomonę. Ji padeda mums tobulėti.