Dažniausiai užduodami klausimai

REGISTRACIJA INTERNETU PER E.sveikata.lt sistemą

REGISTRACIJA TELEFONU +370 46 410000

_____________________________________________

REGISTRACIJA GYDYTOJŲ SPECIALISTŲ KONSULTACIJOMS:

PASLAUGOS TEIKIAMOS:

  • su siuntimu gydytojo-specialisto konsultacijai;
  • be siuntimo: dėl būtinosios medicinos pagalbos (būklių, kada teikiama būtinoji medicinos pagalba, sąrašas, patvirtintas 2004 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr.V-208); pas dermatologą; sumokėjus už konsultaciją SAM įsakymais patvirtintomis kainomis.

Ambulatorinės paslaugos pacientams teikiamos trijuose korpusuose Klaipėdoje (AUŠRA, JŪRA ir KOPA) bei dviejuose padaliniuose Palangoje: Klaipėdos pl. 76 ( buvusi palangos ligoninė) ir Vytauto g. 153, (buvusi palangos reabilitacijos ligoninė). Pastarojoje teikiamos ambulatorinės reabilitacijos paslaugos. 

Ambulatorinių paslaugų centro darbo laikas:  pirmadienis-penktadienis 8-17 val.

Esant nepakankamai registracijos laikų pas kai kuriuos gydytojus specialistus, yra sudaryta galimybė registruotis į laukimo eilę – pacientai garantuoti, kad ateityje tikrai pateks pas gydytoją, tačiau registruojantis į laukimo eilę, galima pasirinkti paslaugą, o ne gydytoją.

Norėdami užsiregistruoti į laukimo eilę:

  • turėkite elektroninį gydytojo siuntimą.
  • atvykite užsiregistruoti į registratūrą arba skambinkite nurodytu registracijos telefonu.

Negalėdami atvykti į vizitą – būtinai apie tai praneškite. Atsilaisvinę vizitų laikai gali būti pasiūlomi kitiems pacientams, o  Jums padedama užsiregistruoti iš naujo.

Pacientas, užsiregistravęs ambulatorinei paslaugai gauti, tačiau negalintis atvykti nustatytu laiku, privalo apie tai informuoti Ligoninės personalą ne vėliau kaip prieš dvidešimt keturias valandas iki numatomo paslaugos gavimo laiko pradžios tel. +370 46 410 000 ir (ar) el. p. registracija@kul.lt, Reabilitacijos klinikoje, Vytauto g. 153, Palangoje, – telefonu +370 460 41 320.

Vizitas pas gydytoją bus sklandus, jei tinkamai jam pasiruošite.  Todėl patartina susidaryti pagrindinių simptomų, sveikatos problemų ar klausimų, kuriuos norėsite aptarti, sąrašą. Rekomenduojame juos užsirašyti.

  • Turėkite dokumentus. Vizito metu turėkite paciento asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip pat ankstesnių medicininių tyrimų rezultatus,  vartojamų vaistų sąrašą ar kitą medicininę dokumentaciją. 
  • Nepamirškite siuntimo – įsitikinkite, kad jis yra eSveikata sistemoje.
  • Laikykitės nurodymų. Jei gydytojas nurodė atlikti tam tikrus tyrimus ar laikytis specialios dietos prieš vizitą, būtinai laikykitės šių nurodymų.
  • Pasirūpinkite patogiais drabužiais. Rinkitės patogius ir lengvai nusivelkamus drabužius, nes gali tekti nusirengti apžiūrai.
    Būkite pasiruošę užsirašyti. Turėkite su savimi užrašų knygelę ir rašiklį arba naudokite telefoną užrašams.
    Atvykite laiku. Planuokite atvykti 30 min. anksčiau, kad turėtumėte laiko užpildyti reikiamus dokumentus ir nusiraminti prieš vizitą. Jei nešiojate – nepamirškite akinių. Į vizitą nevėluokite. Dėl vėlavimo gydytojas gali turėti mažiau laiko efektyviai atlikti reikiamas procedūras. 
    Negalėdami atvykti į vizitą – būtinai apie tai praneškite. Atsilaisvinę vizitų laikai gali būti pasiūlomi kitiems pacientams, o  Jums padedama užsiregistruoti iš naujo.
  • Atvykite su lydinčiu asmeniu. Jei dėl vizito pas gydytoją patiriate nerimą, esate garbaus amžiaus, rekomenduojame atvykti su šeimos nariu ar kitu asmeniu, kuris galėtų Jums padėti prisiminti gydytojo nurodymus.

Norint nemokamai gauti gydytojo specialisto konsultaciją Klaipėdos universiteto ligoninėje visais atvejais, išskyrus dermatovenerelogą, būtinas šeimos gydytojo siuntimas. Siuntimas galioja 180 dienų. Neturint šeimos gydytojo siuntimo yra mokamos.

Konsultacijai pas gydytoją prašome atvykti mažiausiai pusvalandžiu anksčiau ir pirmiausia kreiptis į  Ambulatorinių konsultacijų skyriaus registratūrą. Užpildžius reikiamus dokumentus, registratūros darbuotojas nukreips Jus į konkretų gydytojo kabinetą.

Atvykus gydytojo specialisto konsultacijai, būtina turėti: asmens tapatybės dokumentą (tinka pasas, asmens tapatybės kortelė, leidimas laikinai (nuolat) gyventi Lietuvoje, vairuotojo pažymėjimas); siuntimą, jei jis nėra elektroninis. Rrekomenduojama turėti ankstesnių tyrimų duomenis (pagal galimybes): tyrimus iš šeimos gydytojo, išrašus iš ligos istorijų kitose gydymo įstaigose arba rentgeno nuotraukas – tai suteiks daugiau informacijos gydytojams ir bus galima palyginti ankstesnių tyrimų rezultatus.

Ambulatorinė asmens sveikatos istorija yra Ligoninės dokumentas, saugomas ambulatorines paslaugas teikiančio padalinio registratūroje ar archyve. Nei pacientas, nei jo atstovai neturi teisės patys šio dokumento laikyti (saugoti), nešioti ar išnešti iš Ligoninės.

Gydytojas, siųsdamas pacientą kito gydytojo konsultacijai Ligoninėje, siuntimą rašo paciento ambulatorinėje asmens sveikatos istorijoje arba užpildo teisės aktais nustatytą elektroninę formą. Gydytojas, nukreipdamas pacientą kito gydytojo konsultacijai kitoje sveikatos priežiūros įstaigoje, išduoda jam siuntimą, užpildydamas teisės aktais nustatytą elektroninę formą.

Gydytojas, nustatęs pakartotinio apsilankymo pacientui poreikį, suderina su pacientu kitą jo vizito datą, užregistruoja pacientą Išankstinėje pacientų registracijos sistemoje. Gydytojo pavedimu pacientą kitam vizitui gali užregistruoti kartu dirbantis bendrosios praktikos slaugytojas.

Įprastai medicininis išrašas patalpinamas E. Sveikata sistemoje. Tai po konultacijos gali užtukti iki trijų dienų. Jei sistemoje išrašo nerandate arba jums reikalingi tyrimų rezultatai (CD formatu), kita informacija, reikėtų kreiptis į Klaipėdos universiteto ligoninės administraciją. Parašykite prašymą ir siųskite el. paštu kulig@kulig.lt

Prašyme nurodykite, kokios informacijos pageidaujate, savo vardą, pavardę, asmens kodą. Prašymas turi būti pasirašytas. Laiške  prisekite savo asmens dokumento kopiją. Ligoninės administracija, gavusi prašymą, susisieks su jumis ir suteiks informaciją.

Lietuvoje nuolat gyvenantiems pacientams (Lietuvos Respublikos, kitų valstybių piliečiams ir asmenims be pilietybės) būtinosios medicinos pagalbos paslaugos Ligoninėje teikiamos nemokamai, neatsižvelgiant į tai, ar jie apdrausti privalomuoju sveikatos draudimu, bei nepriklausomai nuo to, ar turi pacientas joms siuntimą, ar ne. Būtinosios pagalbos mastas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės

Teisę į nemokamas planines paslaugas turi pacientai, apdrausti privalomuoju sveikatos draudimu, pateikę asmens dokumentą bei Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos nustatytos formos šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto siuntimą.

Nedrausti privalomuoju sveikatos draudimu asmenys ar asmenys be siuntimo, kreipęsi ne dėl būtinosios medicinos pagalbos, už Ligoninėje teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas moka Ligoninės generalinio direktoriaus įsakymu patvirtinto Ligoninės mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų pacientams teikimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka, kuri skelbiama Ligoninės interneto svetainėje kul.lt.

  1. Visa informacija apie pacientą, jo sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, asmeninio pobūdžio informacija yra konfidenciali net ir po paciento mirties. 
  2. Informacija apie paciento sveikatą gali būti teikiama pacientui, jo atstovams bei kitiems asmenimis, kuriems pacientas raštiškai sutinka atskleisti informaciją apie savo sveikatą, taip pat asmenims, kuriems tokia teisė numatyta teisės Informacijos apie paciento psichikos sveikatą teikimo ypatumus nustato Lietuvos Respublikos psichikos sveikatos priežiūros įstatymas.
  3. Telefonu informacija apie pacientą neteikiama, išskyrus atvejus, kai yra galimybė
    identifikuoti skambinantį asmenį. Vyriausybės paskelbtos ekstremaliosios situacijos ir (ar) karantino laikotarpiu, kai draudžiamas pacientų lankymas, informacija gali būti teikiama tik esant paciento rašytiniam sutikimui, nurodant kontaktinius asmenis bei ryšio duomenis.
  4. Už neteisėtą konfidencialios informacijos apie pacientą rinkimą ir naudojimą atsakoma teisės aktų nustatyta tvarka.

Gimdyvei vykstant į ligoninę būtina pasiimti asmens dokumentus, nėščiosios kortelę.

Gimdymo skyriuje gimdyvei gali prireikti:

  • Šlepečių, kojinaičių, rankšluosčio, tualetinio popieriaus ar vienkartinių servetėlių, didesnių paketų. Rekomenduojama į Gimdymo skyrių neimti chalato ir naktinių, nes gimdymo metu jie dažnai susitepa.
  • Patariama įsidėti vandens, galima mineralinio, lengvų užkandžių.
  • Naujagimiui reikia kepurytės, šiltų (geriausiai vilnonių) kojinaičių, sauskelnių ir drėgnų servetėlių, šliaužtinių ir smėlinuko.

Pogimdyviniam skyriuje gimdyvei gali prireikti:

  • Higienos priemonių, rankšluosčių (didesnio ir mažesnio rankoms).
  • Chalato, naktinių marškinių, liemenėlės maitinančioms, kelnaičių, paketų kojinyčių.
  • Naujagimiui reikia sauskelnių, drėgnų servetėlių, kepuryčių (2-3vnt.), apatinių marškinėlių (3vnt.), šliaužtinukų (3vnt.), vilnonių kojinaičių. Nepamirškite pasiruošti rūbelių, kuriais aprengtą naujagimį vešitės namo.

Savo padėkas ar pastebėjimus galite pateikti čia.

Taip pat galite siųsti el. paštu pacientu.gerove@kulig.lt

Padėkas ar pastebėjimus galite palikti ligoninėje esančiose atsiliepimų knygose (teirautis skyrių administracijos).

Pacientas savo nuomonę gali pateikti užpildydamas sveikatos priežiūros paslaugų vertinimo anketas (Ligoninės interneto svetainėje kul.lt, telefonu skenuojant QR kodą (Ligoninės patalpose) arba naudojant popierinį anketos variantą, kurį pacientui (jo atstovui) turi pateikti Ligoninės darbuotojai).

Dėkojame už Jūsų nuomonę. Ji padeda mums tobulėti.

Planine tvarka stacionarizuojami pacientai privalo turėti:

šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto siuntimą;

asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Planinei hospitalizacijai pacientai atvyksta iš anksto paskirtu laiku ir pagal numatytą gydymo ar operacijų planą. Planinė hospitalizacija vykdoma darbo dienomis (žr. lentelę).

 

Eil.

Nr.

Adresai/korpusai

Planinė hospitalizacija vykdoma darbo dienomis

Klaipėda

1.

Liepojos g. 41 (korpusas „Banga“)

nuo 7.00 val. iki 14.30 val.

2.

Liepojos g. 45 (korpusas „Jūra“)

nuo 7.00 val. iki 14.30 val.

3.

Liepojos g. 49 (korpusas „Kopa“)

nuo 7.00 val. iki 14.30 val.

4.

Liepojos g. 43 (korpusas „Aušra“)

nuo 7.00 val. iki 14.30 val.

5.

Liepojos g. 39 (korpusas „Gelmė“) 

nuo 7.00 val. iki 14.30 val.

Palanga

6.

Klaipėdos pl. 76

nuo 7.00 iki 14.00 val.

7.

Vytauto g. 153

nuo 8.00 iki 16.00 val.

Pacientas, užsiregistravęs planinei sveikatos priežiūros paslaugai gauti, tačiau negalintis atvykti nustatytu laiku, privalo apie tai informuoti Ligoninės personalą tel. +370 46 396 600, el. p. informacija@kul.lt ne vėliau kaip prieš dvidešimt keturias valandas iki numatomo paslaugos gavimo laiko pradžios.

Pacientas ar jo atstovas, norėdamas gauti medicinos dokumentų kopijas (nuorašus), Ligoninės Dokumentų valdymo tarnybai turi pateikti prašymą, asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, o paciento atstovas – įgaliojimą ar kitą atstovavimą pagrindžiantį dokumentą.

Prašymai gali būti pateikiami raštu, atvykus tiesiogiai į Ligoninės Dokumentų valdymo tarnybą, per kurjerį, paštu arba elektroniniu paštu kul@kul.lt, kitomis elektroninio ryšio priemonėmis, užtikrinančiomis galimybę nustatyti prašymą teikiančio asmens tapatybę.

Ligoninėje gydomų pacientų lankymo laikas:

  • kasdien nuo 11.00 val. iki 13.00 val. ir nuo 16.00 val. iki 20.00 val.
  • intensyviosios terapijos skyriuose pacientai lankomi tik suderinus su gydančiu / budinčiu gydytoju – lankymo trukmė iki 30 min., kasdien nuo 17.00 val. iki 19.00 val. Medicinos personalui paprašius – lankymas gali būti nutraukiamas;

Išsamiau su pacientų lankymo tvarka gamlima susipažinti Vidaus tvarkos taisyklėse, kurias rasite čia:

https://www.kul.lt/vidaus-tvarkos-taisykles/ 

  1. Visuomenės informavimo priemonių atstovai, taip pat kiti asmenys (įskaitant, bet neapsiribojant pacientais, jų atstovais, lankytojais) Ligoninės patalpose fotografuoti, filmuoti, daryti garso įrašus turi teisę tik gavę Ligoninės generalinio direktoriaus, direktorių ar Komunikacijos tarnybos atsakingo atstovo išankstinį sutikimą ir jei tai netrukdo Ligoninės personalui atlikti darbo funkcijų, taip pat slaugos ir gydymo veiksmų bei kitaip nepažeidžia asmenų privatumo. Ligoninė turi teisę pareikalauti, kad asmuo, pažeidęs šiuos reikalavimus, sunaikintų visą užfiksuotą medžiagą, jos neplatintų ir paliktų Ligoninės patalpas ar teritoriją, o šis asmuo privalo tokį reikalavimą įvykdyti.